جوک سری دوم
نوشته شده توسط : admin

از یك معتاد میپرسن چطور شد كه معتاد شدی؟میگه
با بچه ها قرار گزاشتیم روزهای تعطیل تفریحی بكشیمیه هویی خوردیم به 
عیدنوروز!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


زن از شوهرش می پرسه: عزیزم! تو زن خوشگل دوست داری یا زن با شعور؟ شوهرش می گه: هیچ کدوم عزیزم! من تورو دوست دارم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


زنه از شوهرش می پرسه از چیه من بیشتر خوشت می آد؟ از صورت زیبا و یا هیكل متناسبم؟ مرده یه نگاهی به سر تا پای زنش می ندازه و میگه از اعتماد به نفست

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


آدم به 6 دلیل شانس آورد چون حوا نمتونست ایناو بهش بگه:

 1-من آدمت كردم

 2_برو از شوهرای مردم یادبگیر

 3_دیشب كجا بودی؟ 4

_چرا پولاتو میدی مادرت؟ 

5-چرا به اون زنه نگاه كردی؟

 6-می دونی من چند تا خاستگار داشتم؟

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


زن عشق را كشف كرد و ازدواج را اختراع كرد! مرد تجارت را كشف كرد و پول را اختراع كرد. زن پول را كشف كرد و « خرید كردن » اختراع شد! از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را كشف و اختراع كرد. ولی زن همچنان مشغول خرید بود

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


یکبار یک آقا میره خونه یک پیرزن پولدار دزدی . پیرزنه بیدار میشه و میاد شروع کنه به فریاد زدن آقا دزده بهش میگه اگه فریاد زدی میام می ...ت . پیرزنه یکدفعه شروع میکنه به بلندتر فریاد زدن .. خلاصه آقا دزده از ترسش یک بسته ای که جمع کرده بر میداره و فرار میکنه . یهو پیرزنه داد میزنه : اوهوی هم مال مردم را میدزدی و هم دروغ می گی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


یه مار میره پیش روانپزشک میگه آقای دکتر من دچار افسردگی شدید روحی هستم دکتر میپرسه خوب چطور شد که اینجوری شدی ماره میگه آقای دکتر من 5 سال عاشق یه مار که روی حیاط می خوابید بودم وقتی که رفتم بهش بگم بیا با من ازدواج کن دیدم شیلنگه !!!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ترکه به زنش میگه مهرتو بذار اجرا بریم خونه بخریم

================================================================



                                                                       

نظر یادتون نره!

 




:: موضوعات مرتبط: جک , ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 18 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: